jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

ja jag lever

Publicerad 2013-06-18 22:18:03 i Allmänt

Kanske svårt att tro men de gör jag faktiskt. Har spenderat nästintill en hel vecka på sjukan för gallstensanfall. Förra veckan kom hem nu under helgen o har bara tagit de lugnt och försöker återkomma så snabbt det går men gärna med försiktighet också😉 orkar inte vara jättenoga med detaljer just nu då klockan r vid tio o här sover hela hushållet utom jag. Ja ska försöka sova här strax och hoppas natten blir relativt lugn då Oscar åkte på krupp nu natten som va. Tur att sambon var hygglig och tog honom så jag fick sova. Hade iofs varit lite svårt att lyckas trösta honom när jag inget får bära riktigt än men snart kan ja äntligen på börja det med lite smått 😊 gör faktiskt detta inlägg från min nya mobil😊 har mycket kvar o lära men älskar den redan 😜 tekniken tar alltid tid för mig haha
Nej nu måste jag försöka sova. Hoppas ni alla har det toppen 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela