jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

mob bråk.....

Publicerad 2013-09-15 19:16:30 i Allmänt

min tele bråkar....
japp min mobil bråkar, har inte mycket tid till att sitta vid datorn dagtid så skriver ju då på mobilen. och flera ggr i rad nu har jag loggat in och skrivit långa inlägg och vad sker jo när jag trycker på publicera så hamnar jag på att jag måste logga in och hela inlägget borta.....Suck
det är ju inte så att jag hinner med att skriva om allt igen direkt och då hamnar det på hyllan istället.
det kanske låter sjukt eftersom de ej var länge sedan min mobil inskaffades men kollar faktiskt redan efter en ny.
en sådan "teknisk" brutta som jag är (absolut raka motsatsen) skulle inte ha införskaffat en "data" telefon som jag kallar den då jag inte fattar mer än hälften. Ungefär som med alla sorters datorer :P
nej får se när det köpet blir av, men de är ju ingen vild panik så sett. och min resa med träning kan ju inte komma igång ordentligt förrän efter bebbens ankomst och x antal veckor till efter det så.
bara tråkigt att ja var så klantig och inte kollade upp det noggrannare först. Men är man en klant så är man, ligger i Lindh genen, agera först och tänka sen hahaha ;)
hoppas ni alla har haft en toppendag, själva har vi en tjeja med feber Oscar mår ju bra och Cassandra raring spenderar natten hos farmor och farfar. <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela