jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

snabb varv..

Publicerad 2013-09-13 13:20:40 i Allmänt

gubben min och flickorna är ute och sågar till lite mera ved, själv ska ja köra ett mindre städvarv här nere och sedan sätta mig och mysa med Oscar plutten som febern verkar vara på väg på igen <3
och ja jag sitter hellre bara och myser och umgås, det har vi gjort hela morgonen/förmiddagen och ser nu ut som att inte bara en utan två tornardos har dragit fram här nere :P
ska försöka ge mig på att tömma mobilen sen ikväll och se om ja kan få in lite bilder här på bloggen. Se hur det går, eftersom jag är så teknisk ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela