jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Utkast: Nov. 16, 2013

Publicerad 2013-11-16 08:37:14 i Allmänt

Har inget skrivit nu på länge då det varit så mkt runt omkring och så är ja ju höggravid. Trodde ja skulle fått vid detta laget men ack så fel en kan ha.
Gubben säger att det blir garanterat ett pöjk till då Oscar är den enda som legat tiden ut ;) haha
Det återstår att se om han har rätt.
Idag ska Oscars nya säng på plats,stora killen. Se hur denna kväll blir då. Blir nog en del spring haha
Har suttit o kollat upp allt jag behöver från gymgrossisten. Måste komma igång med träningen pga olika saker.
Har känt mig väldigt upp och ner med känslorna med då vi har ett mirakel att se fram emot och så har jag en i min släkt som ligger dålig. :( jag säger då det, en har verkligen haft tur att man har alla kvar och även fast jag ej haft möjligheten att kunna hälsa på så har ja alltid ringt och pratat med dem titt som tätt.
Har varit och hälsat på min dåliga *raring* säger jag för de är var dem är i mina ögon.
Har stunder haft sådan ågren över att man inte kunnat hälsa på så ofta bara för att jag inte har körkort men att ringa och kolla läget och säga att en tänker på dem visar väl också att man bryr sig eller???

Nej usch nu känns de i hjärtat igen... Ens familj är ens allt och även fast allt Inte går som man önskar och vissa kanske splittras. Man måste ändå finnas för varandra när de verkligen gäller och ta vara på alla guldkorn.

Från de ena T andra,barnen ska ej behöva se mamma M tårar i ögonen igen.

Här har vi ätit mysfrukost framför en film och bara njuter av varandras sällskap. Har ju lite pyssel med Oscars nya säng och så idag men utöver de blir de,lugnt.
Iaf för min del då denna "ko" inte är alltför smidigt flyttbar nu haha.
Ska ni andra hitta på denna lördag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela