jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Utkast: Nov. 24, 2013

Publicerad 2013-11-24 08:51:11 i Allmänt

Jahopp igår var de BF men som en känt på sig så har de inget hänt :(
Bara de " vanliga" besvären som man haft en bra tag.
Får helt enkelt vänta och se om de kommer ske något eller om det går så pass lång tid att ja kommer få bli igångsatt istället.
Får hoppas de blir snart av sig självt. Har aldrig gått så här långt med de andra tre och framförallt inte över tiden.
Dagarna är bra sega just nu kan ju knapp sitta eller stå så jag är ju inget roligt sällskap för någon just nu :/
Hjälp mig nu håll tummen för att de sker ngt snart. ( inte bägge,sägs vara otur ;) hehe )

Snart inne i december med, herregud bara fyra veckor kvar till jul. Helt sjukt vad tiden ryker iväg. Hur kommer ni spendera eran jul? Vi blir garanterat hemma och bara njuter hela dagen. Sambon,jobbar tyvärr kvällen då med men resten av dagen har vi tillsammans och då även med vårt 4 <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela