jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Utkast: Oct. 30, 2013

Publicerad 2013-10-30 15:27:56 i Allmänt

Denna dag har blåst förbi.
Barnen har vart på dagis och vi fick två oväntade besök,den ena avlöste det andra haha
Haft en snabbvisit av Christian och lille humpe :) som exa tyvärr börja tröttna på efter liten stund. Usch för små energiska vovve bebisar tycker hon tydligen ;) hehe inte lätt när man sj blir 8 år nästa år.
Jag sj har mellan besöken passat på att städa i ordning lite noggrannare idag och ja trodde barnen ville umgås men icke.
Musiken igång och full rulle,får nöja med med att sitta med o kolla just nu. Men det är ju som tur är ett tag kvar innan kvällen anländer.
I morgon blir det T att pyssla med lite plock när de är på dagis.
Fick jätte fina söta tavlor som ska ja tänkte sätta upp i deras rum :)
Om någon månad kommer bloggen bli lite annorlunda då ja har en ny mobil på gång. :)
Ska ju börja min fysiska resa efter denna graviditet. Och har fått lova att hålla de uppdaterat.
Alltid kul att kunna gå tillbaka och se skillnaden själv med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela