jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

vet inte hur.....Hjälp!

Publicerad 2013-09-13 20:19:32 i Allmänt

Nej jag vet inte hur ja ska göra...det handlar om läggningen på våra älsklingar. Vi gör som vi alltid gjort och har samma rutin om kvällarna för att inte röra till de för mkt.
Det är så att lilla anelia har en tendens att hela tiden springa upp eller så sätter hon sig upp och bara skriker. Vet ej varför hon börjat med de då,hon inte gjort det tidigare. Började med de för ca två månader sedan.
Min kropp säger ifrån till att skena upp och ner för trappen,då magen nu börjar bli rejäl. Och sitta på övervåningen i en timme till nästan två för och se till att hon håller sig kvar och lugn i sängen är ju inte idealet direkt. Jag vet inte vad ja ska ta mig till,och om ja skulle tillåta henne att komma till min säng ska,de andra två också med och då bara leker dem och lyssnar inte.
Hjälp någon som har något bra tips ?? Detta är inte hållbart för mig och ja känner mig samtidigt som ett svin mot henne.
Ps:de har nattlampa så rummet är inte kolsvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela