jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Nytt år

Publicerad 2014-01-01 08:30:18 i Allmänt

Ja då var det nytt år igen . Tiden bara flyget iväg känns de som. 
Här kunde dagen ej börjat bättre med en rejäl ovanlighet, sovmorgon till hela halv åtta. Det var verkligen inte igår direkt. 
På tal om igår ja höll på att skratta ihjäl mig åt mig själv. Köpte för ett tag sedan Olga Rönnbergs bok. Träning för nyblivna mammor och igår fick ja äntligen chans till första passet. Eller passet, jag testade påbudet lite så för och se hur det skulle kännas och idag blir det att köra igång. 
 Man använder sig ju oxå av en fitness boll. Ja har verkligen ingen, då menar ja verkligen ingen balans. Ingen bra iaf haha ;) 
Hoppas ni alla hade en bra nyår. Själv sov man som en gris vid tolvslaget. 
God mat som karln fixat till och så bebis gos i soffan, inte en kombo man håller sig vaken av iaf :p sist ja kolla klockan va den halv elva. 
Känner mig inte direkt hygglig mot karln men det är klart upp på nätter, kliver upp för dagen senast kl sex och så går det i ett hela dagarna med "trion" bebisen vovven och allt annat. 
Får ta igen de när barnen är större haha  
Nu ska ja försöka få i mig lite frukost om bebisen går med på det. <3 ligger på mitt bröst i soffan här efter morgon vällingen/ersättning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela