jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Blandad kortis

Publicerad 2013-12-31 10:11:47 i Allmänt

Dagarna bara flyger iväg just nu o i morgon är det ett nytt år. 
Brukar ni köra på nyårs löften??? Det gör då icke jag. Inte längre iaf då de ja aldrig lyckats hålla dem.
Bättre att leva här och nu o köra på för var dag. Visst finns de saker man vill så men ibland bjuder livet på lite käppar i hjulen. 
Här har vi inget inplanerat för denna kväll, blir ungefär som vilken kväll som helst. Fast lite mera mys såhär mitt i veckan ;) hehe 

Från det ena t det andra, har ju länge pratat om min tränings resa ni ska få följa med på och som tur är har ja inte kommit igång ordentligt än. 
Ikväll ska de tas lite foton så man har före och efter bilder. Försökte ta själv förut men good luck med den liksom. 
(Ja jag är en ur usel fotograf, iaf när det gäller att ta bilder på sig själv ) haha 
Har endast ett få tal bilder på mig själv som jag tycker om. 

Nu ropar lille Thor här igen, börjar bli lite sällskaps sjuk så nu får de bli bebis mys. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela