jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Utkast: Oct. 01, 2013

Publicerad 2013-10-01 08:20:16 i Allmänt

Alldeles för länge sedan nu igen men det har varit så mycket runt omkring och med mig själv.
Min älskade mage är ju rätt stor nu och man kan ju ej påstå att de gör vardagen lättare när man redan ska ta det lugnt. Men nu är de nog slomotion ggr 3 tror ja :p
Men tiden har allt gått undan hösten är här och det är den 1 oktober idag och den 23 november är man beräknad. :)
Får se om man går hela tiden ut,vilket 98 % av alla man träffar/släkt säger max en vecka in i november :p hehe tiden får utvisa
Ska bli underbart att få se vår 4 raring :)
Och nej ja ska inte förneka ska bli rätt skönt att börja kunna röra sig ordentligt igen. Kommer njuta av att bara kunna klippa tå naglarna...
Inte behöva traggla för att komma åt och efter 10 minuter när de är klart sitta och flämta som en överansträngd gris ;) haha
Nu ropar min största tjeja här,som ligger förkyld igen. Så nu kör vi omgång nummer två. Men blir förhoppningsvis inte långvarigt denna gång heller.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela