jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

flytt snart!

Publicerad 2013-02-23 08:23:45 i Allmänt

här är de som alltid full rulle :P ber om ursäkt att en inte skrivit på ett tag nu igen men det har varit full rulle ett tag nu med både de ena och det andra. och nu i veckan ska vi ju ut härifrån :) men blev lite tidigare än tänkt då städfirman endast hade tid den 28 att städa så den 27 alltså om fyra dagar ska vi vara ute härifrån och vet ej om vi kan ta oss in tidigare i huset :S men det är redan ordnat om det skulle bli att vi ej kommer in så det blir en mellanlandning på både våra saker som ställs i en lokal så länge och så sover vi hos svärmor eller så det är ju bara en natt om vi har tur, max två. den biten känns ej jobbig det som verkligen slog mig igår kväll va, det är fyra dagar tills dess och jag har "bara" packat halva hemmet :O oh my good dags att sätta fart idag då kanske??? eller vad säger ni? blir väl lite halvrörigt att göra så kanske men det är så skönt att slippa tänka på städbiten, så är glad att gubben bestämde sig för att vi tar städfirma denna gång. sedan tänker jag inte flytta på mig på ett bra tag iaf nej nej nej ;)
så denna dag kommer till större delen bestå av packning och det vanliga buset lekandet och allt annat med barnen ;) cassandra går och tjatar också om huset vi flytta hus säger hon sötnosen :) bara hoppas våren inte ligger alltför långt bort heller. vill verkligen ha den nu!! är så trött på kylan. måste rusa nu, cassandra e på g t skafferiet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela