jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

sömnlös

Publicerad 2012-11-26 06:49:02 i Allmänt

japp inatt har jag inte kunnat sova mycket alls och när jag väl somnat har det varit oroligt och konstant vaknat. mellan tre och halv fem i morse satt jag uppe och mådde jätte illa sluta med att jag spydde galla...inte mycket men ändå och det är så typiskt mig när jag ej mår bra psykiskt över något eller så och det har varit mycket nu ett tag för både skallen och känslorna. det e väl inte förrän nu på nästan två månader som man börjat slappna av ordentligt och det är klart allt man burit på då hittar ju sina sätt att framkomma.
Här har det redan varit fart nu ett tag på trion och en olycka har redan skett så lille plutten och slagit upp ett litet jack i läppen. tur att det ej blev så farligt ändå mitt i allt. Han lugnade sig rätt snabbt. Cassandra och Anelia skiftar mellan lek och tjafs så ja det e full rulle. Kan väl säga att det är tur att det är dagis idag ett tag ;)
själv ska jag bara ta det lugnt när jag lämnat dem då jag e så seg efter i natt och skulle Oscar somna en stund kring den tid han brukar så tänker jag med slumra en stund faktiskt. ta mig en egen liten powernap så man orkar med dagen. gäsp nej nu en kopp kaffe kanske man kan vakna till lite mera en stund iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela