jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

mysiga dagar..

Publicerad 2012-06-29 07:57:56 i Allmänt

Nu har man varit ledig onsdag och torsdag varit riktigt ljuvligt att vara hemma med barnen hade lite otur tyvärr dock så igår var det inte mkt fart på mig inte. fasiken blev troligtvis dålig av kycklingen jag åt i onsdagskväll så bidde inte mkt mera än ca 2 timmars sömn den natten :S men men det blev som det blev och gårdagen blev ändå bra :)
Varit bergodalbana mellan barnen som det alltid är och i onsdags på dagen var den den mindre ljuvliga syskonkärleken, bråk konstanst i princip i mer än halva dagen..tokstollar vad jag älskar dem. :)
Nu väntar en arbetshelg med start ikväll har nu aldrig uttryckt mig såhär tidigare men det ska bli riktigt kul att åka till jobbet, jag trivs så bra med dem som jobbar där & hoppas de gör med mig med om inte hoppas jag verkligen att de känner att de kan säga det... ska inte gå med tyst avsky ;)
Kolla t på kl nyss inte ens 8 riktigt än och jag har redan varit uppe i 3 timmar :P haha är man småbarnsmor så är man och vet ni vad, min lille kille ställde sig upp helt själv idag för första gången :D vad glad han blev när han kom upp bara stod och kolla på mig och skratta min älskade plutt. Han är 10 månader om bara några dagar men gud så "stor" han verkar men ändå inte. hänger ni med ???
nej måste försöka vakna lite här svepa en kopp kaffe t och försöka komma igång lite så man också kommer ut innan jag ska t jobbet sen. hoppas ni alla får en riktigt toppendag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela