jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

lite halvsegt...

Publicerad 2012-06-07 16:09:58 i Allmänt

Här är det en blandad dag till tusen, en del utav mig själv är rastlös och den andra halvan vill inget göra...Oscar bara gnäller och gråter, är inne i jag vill ha 110% uppmärksamhet tack!!!! varit relativt lugnt nu ett tag på den fronten men nu börjar det köras lite igen. Cassandra kraken har gått och blivit sjuk igen och Anelia vet inte riktigt vad hon ska göra då lillebror e för liten att leka på det sättet hon vill och storasyster orkar inte...mammsen finns ju men nej passar inte tydligen ;) knoddarna med vilja av stål. hehe Vovven ligger innanför dörren och inväntar husse då han e iväg en sväng. Får väl se hur vi gör sedan med, tvättmaskinen verkar vara på väg att gå sönder :S vi som nyligen införskaffat en tumlare,fasiken ska den behöva ryka nu också??? hm jaja se hur en gör sen..om man gör en service eller helt enkelt köper en ny. Undra om ja ska ta o slå på lite kaffe här, ta en lite "sen" fika med barnen och ta och dra igång sen då jag inget gjort idag förutom att plocka ur diskmaskin :P haha ser ut som flera tornados har dragit fram här haha ja kaffe lät verkligen inte fel iaf :P ska fixa till det nu. kram och hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela