jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

frustration...

Publicerad 2012-06-14 08:58:03 i Allmänt

kl är inte ens nio än och jag känner redan frustration i kroppen...idag är det tydligen och tyvärr en sådan dag,efterklok kan man alltid vara ju eller hur. som en person sa en gång att en trea fungerar ett tag att bo i men inte alltför länge och tyvärr så har den personen rätt.. med så små barn som en annan har så är det mycket ute aktiviteter som gäller men det problemet som har blivit är ju att det är fortfarande en hel del som behöver hållas någorlunda på vilket resulterar i att måste man gå in för att göra mat så har man barn som blir yxtokiga för de vill inte vara inne och vi som bara har balkong. Försöker finna något ställe med uteplats men det är ju lättare sagt än gjort och inom platen är det flera års väntetid och det flesta ställena utöver är antingen bostadsrätter eller stora suterräng lägenheter..finns det hjärterum så finns det stjärtrum, det är inte det att man behöver större lya som så men vore väldigt skönt med en uteplats så en annan kan greja i ordning på mat eller så men barnen kan ändå leka ute medans en annan håller på och sedan efter maten är det bara att man beger sig ut igen. aja bara hoppas det tycker upp något snart, eller att man finner någon annan stans kollar jag över lag i östergötland finner jag massa lägenheter med uteplats men då i mjölby eller linköping... skulle inte fungera så bra för mig som inget körtkort har och så vill jag inte hålla på att skifta runt på barnen. vill inte ha för långt till mina underbara vänner/släkt heller. Låter det fånigt eller??? ja jag erkänner jag är en redig familjemänniska ;) nehe dags att dona i ordning lite här nu. ha en toppen dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela