jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Utkast: Jul. 13, 2012

Publicerad 2012-07-13 17:20:50 i Allmänt

kvällen börjar närma sig..känns väldigt skönt med det faktiskt efter denna dag med lite farande t både affär läkare osv. men den har varit bra trots allt. cassandra däremot är hur pigg som helst här och en annan börjar bli bra trött ingen bra kombo alltså :P hehe hade en redig tur idag... har gjort ett gravtest och det visade negativt tack o lov. alltså ta det inte fel jag älskar barn men inte flera just nu...och nej jag är inte tokig som bara "kör" på jag har extremt lätt att bli gravid och då trots skydd inte ens de pillren jag hade innan vi skaffade barn fungerar på mig nu. känns riktigt bra, eller??? Jag kan tänka mig en till men inte än på ett bra tag..de sötnosarna vi har måste både bli större och tiden ska finnas med. Tycker faktiskt det är viktigt att alla någon gång får lite egentid med antingen pappsen eller mig. det hade/är inte rätt mot varken min kropp o framförallt inte mot barnen vi har att skaffa en till nu. och det går redan i ett morgon till kväll.. tror min kropp skulle ledsna och sega ihop om jag behövde fara ännu mer, och hur tråkig skulle inte mamma bli i tjejernas ögon när jag behöver lägga lite mera tid på en ny liten nej där hade man tur. Nu får denna "grotta" vara stängd ett tag åtminstone för barn produktion ;) haha
nej nu måste jag ta mig lite kaffe känner jag inget druckit sedan i förmiddags och så ta knoddarna intill mig så klart med lite familje mys om de vill sitt med mammsen inte alltid det blir ett ja på den biten. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela