jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Urusel gårda kväll och idag ska man ej tala om.

Publicerad 2012-07-04 09:57:11 i Allmänt

Har jobbat hela helgen och var i måndags ledig=klippt slut då jag sov halvtaskigt hela helgen och bara känt mig så lustig på något sätt. igår morse höll jag på att försova mig, börja 7 och vavkna 06:20 :O lite panik där jag men se på fasiken tio i sju var jag på jobbet :P fick lite rejäla magkramper på jobbet under förmiddagen och jag bergsäker på  att de var stressen. har haft magproblem till och från sedan ca 15 års åldern känns som att det inte bara är stressen. idag har jag gått runt med en enda stor magkramps känsla i hela magen sedn kl 5 i morse och får hälsa på farbror toa konstant. börjar bli jobbigt nu detta ordentligt och de tar ju så mycket på kroppen med.  det spelar ingen roll när jag äter eller vad man äter max en timme sedan hej toan och så kallsvettig och magkramper visa perioder har varit lugnare än andra men nu är det bland de värsta på länge. Vet inte varför jag skriver om det här igentligen känner bara det att den ja skulle vilja prata med om det sa sist det var något att det är mitt psyke det är fel på. ja för jag vill ju verkligen ha de såhär...äta innan man ska iväg någonstans går inte och ska man iväg måste jag veta om det finns toa i närheten fan det är inge kul längre hatar det här.. usch inge rolig inlägg det här behövde bara få ur mig..ska ta min totalkrökta krop av smärtor och bege mig in till flickorna som nu står och dansar. <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela