jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

god morgon

Publicerad 2012-07-08 08:52:16 i Allmänt

redan har det vankats en ny dag en mindre rolig sådan tyvärr..det regnar igen!! fasiken då okej det regnar ofta på våran svenska sommar men nu börjar det allt ta priset tycker jag.typiskt med den första relativt lugna morgonen med magen som jag har haft sedan i tisdags och så ska det självklart regna. inte för att jag kommer kunna göra så mkt ändå då min kropp är väldigt trött efter dessa dagar. men hade varit trevligt att den var framme när jag hade orkat sitta på balkongen en stund men men den tiden kommer också. hoppas det fortsätter åt detta håll nu för på tisdag vankas det äntligen jobb igen, (hoppas hoppas) i morgon är det pass nummer 2 som jag är borta ifrån och de känns inte bra. idag blir det att ta det lugnt och försöka få lite mer ork i kroppen igen. Har en släkting som ska kolla upp om den han hyr sistt hus av har flera hus att hyra ut :) vore ju kanon alltså. okej känner ingen panik över det i år bara vi har ngt till nästa år säger jag. :P bättre sent än aldrig. ;) hehe kollar upp körskolor så det skriker om det, efter sommar jobbet ska det fasiken i mig tas alltså ett måste nu!!! :P trots tröttheten i kroppen e jag taggad i skallen till det nu ska det allt bli av! Här vill cassandra skruttan se film, får väl se om det blir hajar som hajar igen. hoppas ni alla får en bra dag trots regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela