jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

förlåt

Publicerad 2012-07-13 08:07:15 i Allmänt

vet att jag inte skrivit på några dagar nu. Jobbade kvällen i tisdags, underbart att vara tillbaka på jobbet :) jobbade dag hela onsdagen med goa Iza som jag känner sedan tidigare, var lite komiskt att vi hamnade på samma ställe och knappt sett varandra sedan hon & syrran slutade umgås. Efter jobbet handla jag lite, var i lekparken med barnen, de fick bada och sedan var de kvällsmat, kvällsmyset och läggdags för dem och ja ni som själva har familj vet ju hur lätt det blir att en annan somnar som en stock. Det var precis vad jag gjorde :P Igår blev det ju heler inget inlägg för jag bara är så seg just nu så de tär vidrigt åt det, har gått och blivit förkyld. det är så typiskt mig sommar tid, detta är 4 året i rad som jag blir förkyld på sommaren men sällan (nästintill aldrig) på hösten eller vintern.Hoppas bara det inte håller i sig i sex veckor som det gjorde sist alltså. Igår var barnens farfar och fru här och firade barnen i efterskott. dem blev så nöjda så :)
Idag ska man till läkaren kl 10 på vc, japp nu kör det igång bråket med läkarna för att få reda på vad det är som är tokigt med magen. Gäller bara att jag inte spottar ur mig något annat då jag tyvärr känner mig väldigt dempad i skallen just nu...lite väl många tankar som far som en berg o dalbana.. hoppas ni andra har haft kanon dagar själv ska jag nu snyta mig igen ta lite kaffe o sakta men säkert börja göra mig i ordning för läkaren sedan. Låt oss hoppas att det blir en vettig som lyssnar, annars har vi ett stort problem, läkaren kommer ej ha kvar mig som patient hahaha
PS: ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela