jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

bvc

Publicerad 2012-07-10 11:03:04 i Allmänt

snart göra oscar i ordning för att knata bort till bvc se hur stor han har blivit :) jag vet inte riktigt vad tycker ni om detta med bvc?? jag tycker det är kanon på ett sätt men som de första månaderna skena en gång i månaden känns lite väl häftigt tycker jag. och något som jag aldrig tvekat över är min egna känsla gjorde ju tabben med cassandra när hon va 2 månader konstant ledsen och bara skrek och skulle vara vid bröstet. hon är bara tuttig sa dem och va 100% på om att det är kolik.. bara intensiv amma. tjena du, gick bara någon dag efter att jag pratat med dem som jag köpte ersättning flicka sluka allt o somnade så gott. själv så testa jag och pumpa efter ca 13 på morgonen och fick inte ens ihop 60 ml på båda tutteruttarna inte undra på att kraken var ledsen.
jag menar inte att bvc är dåligt att ha absolut inte, känns bara som att det är lite väl mkt spring i början och som sagt va, lyssna på din egna känsla vet många som inte riktigt vågar göra utan bar lyssnar på vad som från dem i sin närhet tveka aldrig på din egna känsla!!! nog om det nu, måste göra mig i ordning här o knalla nu. hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela