jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

god morgon

Publicerad 2012-01-10 05:53:06 i Allmänt

En ny morgon är allra redan här, brukar vara skönt men inte idag. Då för att jag antingen fått en spricka eller brutit min högra lilltå :S inte ett dugg skönt  och vad det än är av det så görs det ju inget. En sådan sak som får självläka, kommer inte ens kolla upp det men pulserar och värker hela tiden, lägger jag för mycket tyngd på tån eller råkar försöka böja den nu så strålar det så fint av smärta även upp i foten. sådant som kan ske när man är klantig som man är, upperbarligen då det var balkongdörren ja klämde i :O Hur klantig får man vara??? haha det rer sig till slut :P
Snön ligger så fint här men vet inte hur det kommer kännas i foten under dagen, ville gå med flickorna t backen o åka pulka ju, se hur det känns lite senare sen om det skulle funka. Flickorna får ju ej springa ikring o ha tråk bara för att mammsen e klantig det tycker jag ej.
Igår var jag cassandra och exa (vovven) nere hos Therese m familj var lika trevligt/roligt som alltid :)
nu bara min barna skara att vakna här så dags att köra igång, börjas med lite mys i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela