jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Inte min dag idag....

Publicerad 2011-05-11 12:52:22 i Allmänt

Sitter här med mkt frustration o allt möjligt. vet inte vad som hänt men känns inte som att det finns någon ordning på saker och ting längre och det är så mycket jag skulle vilja göra men det känns inte som att tiden varken finns eller räcker till för det. Vet inte vilken av trådarna ja ska börja med eller var alla finns heller just nu känns det som... har så mkt inom mig just nu att jag skulle vilja ställa mig i mitten på någon skog och skrika rätt ut allt jag bara orkar...Vet inte om det är normalt att känna så men ibland då undrar jag vissa stunder, om jag verkligen är "mamma" material, den känslan kan komma när det känns som värst. Allt i vardagen är för tillfället som ett enda pussel och det verkar ta sin tid iaf nu.... suck suck suck ajaja det är som det är men förhoppningsvid kommer det kännas bättre under dagen vilket ju nu är jävligt tveksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela