jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

söndag

Publicerad 2013-09-08 10:21:01 i Allmänt

Japp idag är de söndag igen och vardagen med dagis och allt kör igång i morgon. Blir skoj för barnen att åka, då Oscar nu e inställd på att när pappa åker så ska man ta dagis. När han åker på morgonen. Det har resulterat i en ledsen plutt nu när pappa jobbat hela helgen. Idag e sista dagen så i morgon lite ledigt.
Om man nu kan kalla det för de eftersom ja satt honom på lite grejande hemma :p
De e väl de tråkigaste med att vara gravid, man kan inte köra på som vanligt hur mkt man än skulle vilja.
Helt otroligt att man snart redan är där, snart förlossning igen och en ny raring anländer:)
Jag som haft tendens att få lite tidigare med så i slutet av nästa månad blir de till att fixa iordning med spjälsängen och så. Skönt att sådant e fixat även om de skulle bli tvärtom denna gång. ;)
Har en liten son här bredvid mig som börjar se lite trötter ut,blir nog att han nannar en stund. Tar påa krafterna att hålla 150 knyck från halv sex om mornarna. Haha
Inte undra på att en annan oftast sover vid halv tio ;)
Nu ska ja tå och förbereder lite kaffe och så då min andra hälft har en timmes lunch o kommer då hem :)
Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela