jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

blandning...

Publicerad 2013-09-17 08:58:50 i Allmänt

Här trodde man att sjukstugan skulle vara över men så fel man hade, igår kom de rejäl feber på Cassandra. hoppas de ger med sig sedan så febern inte börjar gå runt för den har varit rejäl.
fast jag tror att både barnen och jag föredrar lite snorighet och feber än magsjukan.

Förutom en febertjeja här idag med lite extra kinkighet på så ska jag till den super roliga tandläkaren senare i eftermiddag. Har en tand som helt plötsligt igår bara nej nu ska jag spricka...ringde t dem direkt. Ja du hade kunnat komma idag om du ringt tidigare, bara hallå detta hände nyss liksom. jag ser inte in i framtiden... och 15:40 som först.
jag hatar, verkligen HATAR tandläkaren, blir kul att gå hela och vara nervös orolig inför de också. usch vad jag inte vill, sa åt gubben att han fick slå ut alla tänder på mig istället :P
fast han höll inte med, undra varför??? ;)

Mitt i allt är jag så träningssugen, något fruktansvärt.
Jag pratade ju med min barnmorska sist om träning och jag kan köra vad jag vill fast lugnt/måste lyssna på kroppen och undvika träning som har med magen att göra.
jag vill så gärna men tvekar ändå som sagt vill inte att bebben ska komma för tidigt. vi får se hur det går och blir.
Jag har ju iaf lagt om kosten till viss del och nu inne på 3 veckan utan en massa socker i kaffe och det känns bra. Har även börjat fastna för mera frukter :) förhoppningsvis håller de i sig även efter graviditeten så det icke bara är därför ;)

Ska ni andra hitta på denna vackra höst tisdag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela