jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

lugn & ro :P

Publicerad 2013-05-26 14:07:56 i Allmänt

än så länge är det lugnt här, har två (tre) raringar när man räknar med karln som sover för tillfället så det är bara jag och Anelia uppe just nu. ska strax peta till på barnen och se om jag lyckas få honom att vakna t någorlunda. han var icke full eller så men det är väl som han sa förut jag är för "ung" för det här hahaha stolle karl har jag tur med så kommer mina böcker i morgon :) hoppas hoppas så jag får läsa lilla maggan ;)
gör ni andra en halvgrå söndag som denna då?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela