jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

bra & sol :)

Publicerad 2013-05-10 09:20:13 i Allmänt

gårdagen som inte kändes alltför rolig slutade på topp då en fick en oväntat besök av underbara svärmor :) åtminstone för min del, visste att anelia pratat med henne i telefon men icke att farmor sagt att hon skulle komma så de blev en glad överraskning :)
vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen men fasiken kan ju ej blogga från min mobil då den lever ett helt eget liv..börjar verkligen bli dags att införskaffa en ny. det är så tråkigt att behöva starta om telefonen varje gång man ska skicka ett mms och ibland tappar telefonen teckningen helt och har det icke återkommit efter någon minut är det bara starta om den då med, och den hackar upp sig och allt möjligt. Bara se den gången då jag skicka ett sms t min gubbe, det stod älskling när jag skulle skicka det och av någon anledning hamna smset hos min mor istället...som sagt helt eget liv. :P
Idag har man inget särskilt på schemat plockat lite och ska snart fixa tvätten och så sedan blir de att ta barna skaran och voffsan ut i trädgården och bara njuta. :) passa på nu för fulla muggar om det stämmer att de kommer komma ännu mera regn. inget och ha. gubben e just nu på jobbet och barna kollar lite tv efter att ha kört "monster" jaga på varandra genom hela huset. haha vad ska ni andra hitta på denna soliga vackra fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela