jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Helt slut

Publicerad 2013-06-20 19:37:41 i Allmänt

japp här är man klippt slut efter denna dag då man var iväg i morse och handla lite. den längsta både sträckan och stunden jag gått i ett sen jag hamnade i lkpg för akut galloperation. Igår var det inte många knopp på mig då jag hade känslan av rivjärn i halsen och japp idag vakna man totalt igentäppt och hes som bara den. kommer inte ens ihåg när jag var hes sist vid en förkylning så ja de var länge sedan. har ingen feber men känner mig alldeles luddig i skallen och så otroligt seg. får väl se om jag orkar med Medevi i morgon. och så hänger det ju lite på vädret med iofs.
En annan glad nyhet jag har icke rökt nu på en tag, japp hör och häpna helt otroligt men ja ska inte ljuga det är svårt som attan stundvis. sen e de ju också mycket det att jag är ju icke helt hundra tillbaka efter operationen heller så om jag blir "frustrerad" kan ja ju inte direkt träna ur mig det eller så. men för det mesta har det gått bra och suget har ju lagt sig efter en stund. Kändes så dumt att komma hem från sjukan och varit utan i flera dagar och så helt plötsligt köpa ett paket. vissa klara av att ha cigg hemma för att visa sig själva att de kan låta bli men för min del är det bäst att inga ha! dessutom, vara ärlig om det också, börjar ja känna mig redigs sugen eller så, tro mig min sambo får allt veta direkt på ett eller annat sätt ;) kan ju också erkänna att min krópp och framförallt min mage har redan blivit bättre efter att både gallan är borta och röket är väck. Gäller bara att ja ger mig attan på att hålla röket borta också. Känns som jag sluddrat och hoppat väldigt mycket i texten just nu kanske dags att stänga ner här och sätta sig/halvligga i soffan framför tv till de är dags att ta min blodförtunnande spruta efter operatioen. "bara" 8 dagar kvar nu ;) vad ska ni andra hitta på denna midsommar då??
kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela