jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

snart :D

Publicerad 2013-01-24 09:03:23 i Allmänt

Jaha då har man varit lite duktig iallafall och ringt lite samtal här. blir att ta det lugnt idag, cassandra har börjat bli mera slemmig i halsen igen tyvärr och jag själv har en bad week värk rom hell alltså. men det är klart första ordentliga sedan operationen i höstas. är ju nästan så en glömt hur en kan må av den veckan ju :P hehe
blir väl till och gå igenom vissa saker här hemma och packa lite till. jag vet lite tidigt kanske och snart är det en månad kvar :) men när man har häcken full med familj jobb osv då är det skönt om själva flytten kan gå så smidigt som möjligt sen och dessutom tycker flickorna om att packa. Bara Oscar som hellre packar upp än ner haha har ju en del som ska fixas innan flytten. En ska ju in till ikea och köpa grindar till trappen bland annat, och lite annat smått och gott som behövs. Och den dagen vi flyttar ska vi hämta hem skänken från söta Therese. Den kommer bli så bra i matrummet. Kommer kännas lite lustigt för mig som är uppväxt i lägenhet att helt plötsligt bo i hus men så underbart det kommer bli för barnen och för exa :) vad skönt det kommer vara att även under sommaren kunna slänga ihop mat medan de leker utomhus. Slippa allt gråtande för att dem inte vill gå in. kommer bli sådan skillnad på många sätt. har ju redan planerat hur det mesta ska vara med, för barnens skull så det inte blir alldeles för rörigt för dem.
Nu är det dags att ta knoddarna här, mamma har ju varit jätte tråkig nu då jag suttit här några minuter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela