jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Löve it!!! :)

Publicerad 2013-02-10 08:20:45 i Allmänt

här har morgonen gått undan, idag blev man väckt tjugo i fem. Oscar lyckades inte somna om och anelia kom in till mig och myste lite. men vad halv sex blev det bara att kliva upp. sedan dess har det varit lugna stunder och den sanna syskonkärleken mellan varven ;)
Har ned räkning till två saker nu... i morgon ska jag äntligen till gymmet igen, har ju ej kommit iväg nu på några dagar då gubben jobbat långa pass och kör ett långt idag med och gymmet öppnar idag lagom när han börjar så det får då bli i morgon. ska bli så gött :) och inte nog med det, har endast 18 dagar kvar av denna månad sen är det bye bye platen och väster. Kommer nog kännas lite lustigt i början att för första gången bo i hus men vänjer mig nog fort. hehe Som tur är fick ju karln ledigt också under den veckan då det blir en hel del att ta tag i, alla ska ju tydligen flytta precis lagom så som det ser ut är det endast vi själva och det är klart en stark karl och en klen kärring samt tre sötnosar (fyra) med exa inräknad som ska tas omhand med. hehe men det blir nog bra i slutänden. bara man kommer ut härifrån och ner dit så är det ju inga problem. och barnens rum är det viktigaste att få i ordning på först. resten får ju ta den tid det tar och som tur är så sker det ju på en fredag så man kan greja under helgens gång innan dagis och allt veckan efter...på tal om det var kan jag fixa busskort?? någon som vet, för jag har inte en aning. med andra ord var ett tag sedan man åkte ;)
Försöker fortfarande hitta den där saken som man sätter minneskortet i så jag kan få över lite nya bilder till bloggen. ska ju även köra på uppdatering av träningen, måste hitta den. Få ta en redig letning efter den när barbie filmen e slut här. lovar flickorna att de ska få leka med lera då, för när det är film så måste mamma vara i samma rum tydligen. sötnosar. <3<3
hoppas ni har haft en bra fredag och lördag :)
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela