jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

god morgon

Publicerad 2013-02-24 09:07:14 i Allmänt

idag har man för omväxlings skull fått sig en "stor" sovmorgon :)
till hela klockan sju i morse ;) haha igår gick det i ett med barnen en del packning och gubben min åkte ned med saker till lokalen. och den jargongen ska även rulla på idag då det nu bara är i morgon och tisdag kvar ska allt ut så städnissarna kommer in på torsdag. så idag packa packa packa, och lassa till lokalen. är skönt att inte behöva tänka på städbiten alltså, underbart. en flytt tar ju mycket tid ändå, och kanske lite längre tid ändå med tre knoddar kring benen och Oscar som ska packa upp det som jag packar ner ;) söt ungen.
Här kollar barnen för tillfället på tom och jerry och jag dricker mitt morgon kaffe. sakta men säkert börjar man vakna. skönt det så kanske man kommer igång snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela