jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

söndag.

Publicerad 2013-08-18 15:33:18 i Allmänt

Idag är vädret inte de roligaste,men de blev en stund att vara ute innan eftermiddags regnet kom. Idag är de annars sisådär,trött till tusen och känner mig konstant illamående,har inte mått såhär med ngn av de andra barnen tidigare.
Barnen e inte på humör någon av dem heller, alla tre bråkar trotsar och slåss idag. Slår aldrig fel va :p
Dem är ju trötta men kan ju inte direkt tvinga dem T att sova en stund så de e bara köra på i den mån ja pallar idag med aktiviteter och annat bus. ;)
Känns som att de kommer bli en tidig kväll för både dem och mig själv.
Har ni andra pysslat med denna söndag då?
I morgon, om vädret tillåter så vet jag vad ja ska görs iaf när barnen är på dagis, gräva upp rabatterna på andra sidan huset. Känner att jag vill få så mycket som möjligt gjort innan hösten är här så man bara har att plantera nytt sen nästa vår.
Och ja jag skrev hösten usch, det är så kallt här om mornarna nu så det känns tyvärr som att den närmar sig med rejäla steg. Okej höstens alla färger är fina men vill inte att sommaren ska vara slut än.
Nej nu måste ja rusa. Hys på övervåning tror ja :p

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela