jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

vilka dagar

Publicerad 2012-05-29 20:25:58 i Allmänt

Är klippt slut i huvudet nu känner jag varit inte direkt körigt men mkt livat sen min lille oscar kom hem fån farmor igår. Där kan han få hundra tio, vi brukar säga att han lever lyxliv när han är där. Och självklart nekar jag ingen av barnen att var med farmor och oscar har verkligen fått ngt specielt med henne precis som flickorna:) men nu när han kom hem efter att ha sovit där så usch från ca halv tre igår eftermiddag till sex hugget idag har han konstant gråtit och skrikit för att man inte ger honom 110 % blir lite slut i huvudet då alltså verkligen. Hoppas bara morgondagen blir bättre men de tror jag nog :) flickorna har det varit full rulle på som alltid. Cassandra somna en stund efter dagis idag med precis som igår.så trött och nöjd så :) ja skulle ju träna förut idag så ja kan börja skriva om det med men de har bara blivit lite motgångar där. Försr paja ju knät för ett tag sedan och det är inte okej än o så var oscar så himla ledsen så det gick inte. Ja o cassandra ska se lite tv och mysa här nu de resterande sover och pappasen e ute med vovven och skulle handla. Snart är det redan är en ny dag med nya tag och nya nöjen och oscar är troligtvis gladare ;) hoppas ni alla har haft en kanondag och får en fortsatt trevlig kväll. Här ska det nu mysas. :

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela