jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

solsken :)

Publicerad 2012-05-25 09:51:11 i Allmänt

idag skiner solen med och låte mig säga det är UNDERBART!!! :D
Här haft vi haft en kanon morgon, Anelia tog sin lite sovmorgon idag lille man sover fortfarande, blev trött efter morgonvarven runt i lyan. Cassandra busen va snabber förut och smet in i badrummet när jag var ute o rökte så hon tog sig en bad idag vid kl 7 redan haha tokfian. bara älskar att bada och jag kunde ju lika gärna köra igång så tvättkorgen är tom & endast dammsugning kvar resterande av dagen blir bara att njuta av solen och härligheter med familjen. Det enda som är ett måste förutom att vara ute idag är att våran säng har kommit så den ska hämtas jippi så gött! ser än så länge t att bli en kanondag bara hoppas mitt knä vill vara med lite mera på noterna annars får jag försöka bita ihop idag... blir till att ta det extra lugnt ikväll då.
Igår var knät emot mmig så igår kunde det ju inte sker alltför mkt heller tur att man är två i hushållet, pappsen stod för aktiviterna :) alltid extra kul att vara med pappsen och slippa morsan sin ibland ;)
igår kväll fick jag lida en liten stund iaf, det var dags för vaxning. Jag vaxar alltid och nu har man ju inte gjort det på ett tag så en har rakat istället. hade "nästan" men bara nästan glömt hur det känns iaf på bikinlinjen men fasiken vad bra det blir skönt att det tar så lång tid innan det kommer tillbaka med. så idag är man precis silkeslen. :) värst är ju faktikst första gången man ska vaxa då håret gärna ska ha växt ut en del fy fasiken, tur att det var vinter och ingen annan såg benen. hahaha det är ju några år sedan jag börja vaxa och det kan ja säga huden vänjer sig och idag känns det knappt, på benen iaf. Jag vet föör ca 2 år sedan skulle jag visa en tjejkompis/ hjälpa henne, hon skulle testa. Jag minns så väl än idag när jag drog första remsanpå hennes ben kraken flög ju nästan all världens väg. Har aldrig hört henne svära så pass som hon gjorde då, men hon tyckte det gjorde redigt resultat.
Här börjar barnen ropa på mig nu så det är väl dags att se till att ha lite kul nu :)
Hoppas ni alla får en kanon dag o solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela