jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

försöker vakna..

Publicerad 2012-05-01 08:45:32 i Allmänt

sitter just nu med min första kopp kaffe och försöker fotfarande vakna till här. för idag ska det vara en lite grejar dag på hemma plan tillsammans med allt annat :P hehe gubben min var och hämta en expedit hylla jag köpte på köp och sälj sidan på fejan så det är nu i liggande position i köket. blev kanon bara jag som inte orkat ställa saker på plats i den än :P haha varit så mkt känslomässigt den senaste tiden. var o fira pappa igår som fyllde, men blev bara en snabbis då det blev lite annat med som dök upp för mammas del. och detta låter nog väldigt illa men jag  är helt slutkörd mentalt när jag går därifrån. Varfför exakt behöver vi inte gå in på ioch då skulle dessutom detta bli som en hel bok :P hahaha
Fråga flickorna om de ville hjälpa mig att greja lite sen, så sjunger vi väl och dansar samtidigt som vi brukar :) fick ett glatt ja, men om det svaret gäller även sen återstår att se hehe
tänker på syrran som håller på med roliga flyttstädet, tur för dig tjejen att det inte är 7 rum och kök du flyttar från, kanske hinner njuta ngt av dagens solsken :P
nej nu ska ja ta och dricka upp mitt kaffe, måste ringa vc med, har en levefläck som har växt.. :S känner en liten liten oros klump bara jag tänker på det..men det ordnar sig nog. ha en kanon bra dag allesammans och hoppas ni hade en trvlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela