jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

.....

Publicerad 2012-06-21 20:58:34 i Allmänt

Igår jobba jag hela dagen och sedan gick det ju i ett när man kom hem..inte lätt inte när mammsen kommer hem alla bara flyger på en ;) Idag har man varit bort på VC och tagit bort leverfläckar, fy f** vad nervös jag va..bara tanken på att de skulle skära i en gav mig en klump i magen men de som gjorde ondast var bedövningen. Det resterande kändes inte ett smack.. skönt det stort phu av lättnad. :) Och så var man förbi på jobbet och fixade i ordning med lite saker som var ett måste idag och sedan hem igen. var ju hemma däremellan med och tog en kaffe med underbara svärmor som var här medans jag for omkring lite. och så har det ju varit det "vanliga" varit ute med vovven busat och lekt/myst med barnen :) nu ska jag strax ta mig två toast occh sedan krypa ner faktiskt känner mig väldigt trött idag och jag behöver vila, det ömmar där de skurit och kliar ibland (måste ha stygnen i 10 dar), midsommar i morgon så iväg t svärmor ska vi :) spenderar dagen där och kvällen ska jag på party!!! :P helt otroligt va eller hur inte varit på ett party sedan början på 2008 helt jä*** sjukt ju ;P haha nervars jag är ju en familjemänniska men ibland måste man få vara sig själv. hehe :) nej nu måste jag ta och sätta igång med mina toast jag tänkt göra så jag kommer i säng sen. hoppas ni alla har haft en toppendag i den underbara solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela