jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

lite lugnare

Publicerad 2012-07-31 09:32:26 i Allmänt

nu har det lugnat ner sig lite igen här har haft en intensiv jobbar vecka med långa pass och även om man slutat skapligt har man gjort något med barnen när man kommit hem och när man väl haft chansen att skriva ngt har jag dekat som en gris i soffan istället :P haha
var endast ledig i onsdags förra veckan och som tur sken solen då :) blev en runda in till stan och shoppa lite, var tvungen att köpa mig en bikini och lite andra saker sedan hem tog flickorna och drog t varamon vilken de båda tyckte var för kallt så det blev att packa ihop oss igen och dra till Lithobadet. där har inte jag varit sedan barnsben men vad kul vi hade :) var där i ett par timmar men när anelia skruttan ville lägga ner sitt huvud på badringen då fick det vara bra. hem och fixa i ordning lite korv med bröd och film mys :) det kunde inte ha blivit bättre. de somna så trötta och nöjda så, trodde jag att jag skulle gjort med men icke sa nicke jag brände mig över hela ryggen så jag kom inte till ro förrän kring 12 snåret och började jobba sju på torsdags morgonen. var lite segt att komma upp men det gick :P resterande veckan jobba man vidare och det var riktigt gött att vara ledig igår, hade en del att greja med och eftermiddagen spenderas med en massa ritande,målande klippande och klistrande med flickorna så nu har vi satt upp deras konstverk här :) under kvällen tog vi alla en promenad tillsammans, som resulterade när vi kom in: en och en halvtimme hade vi varit ute. regnet kom på slutet när vi nästan var hemma, var för väl det faktiskt. i morse för första gången på länge fick vi sovmorgon här till hela tjugo i 8 :O det var verkligen länge sedan nu.och min stackars karln som skulle vara hos en kl 8 fick ju panik så det var bara att klä sig och dra direkt. vi andra kör en blandning av musik filmtittande och lek. haha lite beslutsångest från flickorna verkar det som :P själv ska jag ta och pilla i mig en macka och ta mig min morgon kopp med kaffe och göra de sällis så får vi se vad resterande dagen bjuder på. hoppas ni alla har det kanon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela