jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

god morgon

Publicerad 2012-12-15 08:09:28 i Allmänt

idag blåser det halv storm så och är det något tjejerna inte gillar så är det blåst. får se om jag lyckas få med dem ut senare under dagen ändå. Annars har det varit en relativt lugn morgon men barnen börjar komma igång här nu då Oscar och Cassandra vaknade klockan fem. Anelia sov till strax innan sex iallafall.
Var länge sedan jag slängde in några bilder, men min mobil vill ju ej vara med att leka på några plan som sagt. har spanat in en ny som man ska införskaffa men först och främst måste det fixas lite cash till de. och just nu anser jag att det finns roligare saker man kan göra pengarna med barnen än att lägga några tusen på en mobil. Det hela handlar ju i grund och botten om att det blir smidigare för mig att använda mig av mobilen istället då jag sällan har tid att sitta längre stunder vid datorn och när tiden väl kommer om kvällarna är jag så himla trött i skallen. Har ju försökt blogga från mobilen i några dagar nu men den vill inte alls.
hittar ju nämligen inte "vad det nu heter" hjärnsläpp som vanligt :P så jag kan slänga in korten jag tar dagligen med digitalkameran. Se om man kanske har tur och finner den någon dag iallafall.
Redan dags att förflytta på sig igen barnen kör ett redigt race här så min mamma plikt kallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela