jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

hmmm

Publicerad 2012-04-23 13:31:40 i Allmänt

känner att idag är de ingen bra dag, inom bords...förstår inte varför jag kommer i svackor då jag känner mig nere och ledsen. önskar jag kunde sätta fingret på exakt vad det är, tycker ju att jag inte borde ha ngt att känna mig ledsen för/över då har man har en jätte fin familj, tre fina barn en uunderbar sambo och en fin schäfetjeja. Hatar att känna mig såhär periodvis kanske dags att gå till botten med då bara köra på som vanligt inte fungerar heller.
aja nog om det de ordnar sig på ett eller annat sätt till slut.
här är ice age på igen, inte ovanligt va :P vi tar en bs och lekar dag inomhus idag då anelia kraken har på börjar till feber här. bara hoppas det inte blir mer än två dagar som det blev för cassandra.
Ska nu ta och umgås med mina skruttar här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela