jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Hänt massor

Publicerad 2011-09-27 10:25:11 i Allmänt

Ja nu är det ju som vanligt hur länge sedan som helst som man skrev något här fast det har ju sina orsaker oxå. Graviditeten, vi flytta lagom när ja var "kläckningsredo" och ja you name it. Vi fick den 3 september en liten Oskar :D hihi det var allt en grabb som hade gömt sig för oss i 9 månader :) Allt gick så fort att det blev ambulans in denna gång. Helt otroligt vilken tur jag haft med alla förossningar, de har gått både snabbt och smidigt. Då har jag haft det värre efteråt istället men men det är det definitivt värt alltså på alla plan som går. Han e så fin våran lille kille och systrarna kan ju ej vara mera nöjda alltså. dem är så måna om honom,vilket är både mysigt och underbart att se eftersom de själva snart bara är 2 och 3 år gamla. vad ja älskar våra skruttisar :)vi får se vad denna dag bjusar på, hade jag haft körtkort hade ja tagit barnen och åkt ut till deras farmor. Saknar svärmor känns hellustigt att inte ha träffat henne på lite över en vecka. vi måste helt enkelt bara se t att ta oss ut nu ngn dag. och therese grabb har redig hosta med så dit kan vi inte gå heller :( känns bra tråk alltså cassandra älskar ju verkligen honom, hon blir så glad. aja måste sättaigång lite här samt förbereda lillemans mat, snart dags för honom att äta igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela