jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Farmor & Farfar :)

Publicerad 2011-05-08 20:04:10 i Allmänt

Idag har vi varit hos min farmor o farfar en sväng =) Det var inte igår vi sågs direkt om man säger så, synd att det blir så då dem bor på landet och är lite till åren och har ingen bil och jag har ju inget körkort. Visst det funkar ju självklart med att ringa till varandra o kolla läget också men det är inte samma sak ju, men idan Äntligen så kom vi iväg o när man har två små på 1 & 2 år, samt en tredje knotte på väg så vet man ju aldrig hur ens dagar ser ut så nu blir det inte så mycket som man planerar in. Det mesta blir bara rent spontant :)
inte veckan som börjar i morgon men veckan efter så både fyller jag, samt och framförallt så kommer cykelkärran ngn av dem dagarna :) ska bli så roligt och skönt att slippa stressa för att klaffa in bussen och hålla tiderna annars stå och vänta en halvtimme till osv. nu är det bara dra iväg på den när jag vill/känner för det vilket den senaste tiden blivit väldigt ofta :P hehe
Kort sagt, vi har haft en kanoneftermiddag och mysig kväll =) töserna är så nöjda och lillan sover redan bara den stor som måste ligga och pilla med öronen på snutten en liten stund till =) Åka ut dit får vi göra om snart igen.
Nu blir det att slappa lite framför tv:n och sedan läggdags även för mig. :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela