jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

:)

Publicerad 2011-05-04 17:19:13 i Allmänt

Det har varit mkt posititvt sedan i måndags och en får verkligen hoppas att det inte tar slut än :)
Varit på stan och kollat runt en del i måndags ihop med "fisen" som kom till oss på morgonkvisten:)  och så var vi hemma hos "fisen" och käka lunch. Det tyckte våra söta töser om, och sedan blev det ytterliggare lite busåkande badning väl på hemma plan och korv med bröd framåt kvällen=) vid halv sju slocknade båda tjejerna så gött så, var helt sluta och Cassandra som inget hade sovit på hela dagen heller. Hon vill och behöver fortfarande sova lunch även om det bara är en liten stund.
Igår fick min "fis" körkortet, tjohooooo!!!!! Grattis till dig ännu en gång ulla bulla =) så när vi åkte iväg idag var extra både kul och gött för då snodde vi min karls bil ;) hehe Varit iväg på både öb, biltema en runda på stan där vi möte en annan kompis samt en lunch :) riktigt trevligt och ja bara en redig kanon dag :) men nu är det faktiskt dags att köra igång här på hemma plan och greja en del :S mindre kul men ett måste.

Ps: om max 2 veckor kommer min cykelkärra. Yes ingen mera buss denna årstid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela