jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

strax natti natti

Publicerad 2011-01-03 21:32:12 i Allmänt

Nu är man bra seg i skallen minst sagt, har ju varit vaken sedan kvart över fem i morse. Just nu sitter jag bara och väntar på att sista maskinen tvätt ska bli klar vilket är vilken minut som helst, sedan definitivt sängen som gäller. Våra prinssesor har sovit som stockar sedan halv sju och vaknar väl kring fem senast sex i morgon med :P hehe
Jag har idag haft lite egentid med lilla Anelia medans Cassandra och pappsen tog sig en promenix till affären. Man behöver verkligen den egna tiden med var och en med, även om det så inte är massor av timmar eller en hel dag så gör det så mkt för både en själv och barnen.
Idag har det fått vara en lite grejardag i samband med allt det andra oxå :P hehe men det har flutit på bra :)  Behöver ju lite energi i morgon med då man först ska t snuthuset och ta en ny id handling sedan ett möte på banken och sist men inte minst, handla lite. Men flickorna kommer att vara här hemma med farmor och kenneth. Dem behöver defintivt inte "oroa" mig för, Cassandra är precis galen i farmor men det är klart lilla Anelia är ju inne i en liten känslig fas men de skulle komma hit tidigare så Anelia får "inspektera" dem lite. Bara hon får göra det ett tag så brukar det gå så bra sen så :)
Satt och kolla på familjen annorlunda förut :) lite charmigt programm faktiskt, samtidgt som en annan kan till viss del förstå stressen de kan känna men det går inte riktigt att förstå ändå, med så många barn. hehe Såg det bara dåoch då förra gången det gick men verkligen ett följeprogramm för mig :)
ja det är väl allt jag orkar slänga in nu ikväll, känner hur min syn blir lite suddig ibland, så tvätten får nu hängas fort sedan kommer det nog bli stora ZZZZZZZ från mig :P hihi
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela