jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

seg

Publicerad 2011-01-16 13:47:06 i Allmänt

behöveer verkligen göra en kanna kaffe nu alltså, eller kanske fem hehe är så seg nu efter lunch & allt. och illamåendet börjar komma igen, får väl köpa mig ett test nu i veckan och se om det är så att man ska ha utökning igen...Idag blir det inte många knopp iaf, bara mysa och busa med barnen och kolla runt på lite nya lyor, samt greja med hemsidan sen ikväll. Har ju glämt hur jag gjorde en sak där så måste vänta  till karl min kommer hem vilket är "bara" lite över 2 timmat kvar. ggääässspppp
nej nu är det dags att slå igång min kanna kaffe så jag kan vakna till åtminstonde en lite stund för o greja till det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela