jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

God morgon, fullt ös + illamående usch

Publicerad 2011-01-04 08:38:16 i Allmänt

fullt ös som vanligt men för tillfället några minuters "öron" vila och lite kaffe här framför datorn. Till denna morgon ställde jag faktiskt klockan på halv sex, så att jag kunde ligga och dra mig lite/ halv vakna innan Anelia vaknade och för väl det för tio i sex började hon prata inne i rummet :P
Idag hann hon inte väcka storasyster sin iaf..testade ju för några dagar sedan att ha dem i s'r så de inte låg i samma rum men det var bara att glömma, Anelia vägrade sova & cassandra lika så men hon gav med sig till slut men inte Anelia. Henne var det bara att lägga i våran säng och sen under eftermiddagen ställa tbx sängen. Goa de är små trollen, lär och vänjer sig fort. Idag tänker jag inte göra något under förmiddagen endast vika lite tvätt sen vid lunch när flockorna sover. Kommer ta mig en redig mys förmiddag med dem så gott jag kan, vet inte vad det är med mig med fjärde femte dagen jag vaknar nu och mår illa, samma sak varje morgon och ger ofta inte med sig förrän framåt tio snåret tidigast...hhmmmm jaja vi får väl se om det fortsätter, tiden får utvisa. Men inge sköj alls...
ja vad som är på eftermiddagens "schema" nämdes ju igår, hoppas det inte tar alldeles för lång tid på banken bara. Vill bara få det klart så snabbt som möjligt. tralalalalallallalalalala gäsp...nu ska jag hämta mig en kopp till o gå till töserna som fastnat framför animerade agent oso på playhouse disney, ett favoritprogram för de båda :)

Kommentarer

Postat av: Angelica - mamma till tre små busfrön

Publicerad 2011-01-07 13:53:49

Bor det en kotte i magen kanske? ;P Nävars, inge skoj alls, hoppas du mår bättre snart!



sv: ja vi hade det mysigt. men jag förstår dig, ibland är man helt slut o behöver sova med. o barnen dina är ju än sålänge såpass små o behövde ju inte uppleva nyår. ni får ta igen det nästa nyår :)

Postat av: jessica

Publicerad 2011-01-08 12:12:15

jaha precis skulle väl vara en kotte kanske :P



jo det var jag verkligen sov sammanlagt 12 timmar det dygnet och så är det ju massor att göra då flickorna varken sover eller äter samtidigt :P hehe men det blir ju bättre med tiden :) ja slutet av detta år får vi verkligen ta igen de på :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela