jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

god morgon

Publicerad 2011-01-15 08:13:10 i Allmänt

Idag har det varit en redig myspys morgon. Ja vaknade av att bubben min kom in med lilla Anelia o la henne brevid mig kring halv sex i morse. Hon och jag låg och myste en bra stund och ja som vanligt låg i lite mellating oxå ibland. :P hehe
Anelia låg och åt lite välling tätt intill mig och så kommer min älskade karl in med en frukostbricka :o
jag blev bra paff, hade gjort lite mackor och nybryggt kaffe :) mm vad gott det var. Så de blev en redig mys morgon i sängen för oss medans bubben gjorde sig i ordning för att åka till jobbet, tyvärr en delad tur idag.
cassandra pluttan har inte vaknat förrän nu som först så hon var verkligen trötter idag här, lill tjejan.
Vädret är ju inte ngt vidare skoj idag, ringde svärmor för en liten stund sedan och kolla så hon kommit hem säkert efter nattpasset. jag hoppas verkligen att det kommer och skottar här om en inte alltför lång stund så jag kan komma ut med barnvagnen när våran älskade " hårboll" måste ut. Om inte annat får jag se om min far kan tänka sig att stanna t innan eller efter han skjutsat mamma till jobbet. men men det märks hur det blir och hur det kommer gå, allt reder sig till slut.
ta lite mera kaffe nu och sen får vi se vad dagen bjusar på :P det enda bestämda är att jag ikväll ska jobba lite med hemsidan, äntligen sluttampen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela