jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Vaccination

Publicerad 2011-12-07 16:09:20 i Allmänt

Helt otroligt, lillkillen redan 3 månader och idag var det dags för 3 månaders vaccinationen. Det blev lite hippan happan här bara då jag inte direkt kan gå efter min propp i benet men tur att man udnerbara vänner som hjälper en :) så goa Therese och hennes yngsta son kom hit i morse på en fika och sen begav sig dem med lille Oscar till bvc åt mig. det hade gått så bra så och lite över 7 kg nu hehe Han växer så det knakar alltså. Det kändes jätte tråkigt för mig att jag inte hade möjlighet att knata bort dit med honom men kände att bättre att han kommer dit och får sin vaccination än att det drar ut på tiden. När de kom tillbaka blev det lite lunch och ytterliggare en kopp kaffe. jag är absolut ingen kaffe narkoman nej då ;) Eftermidagen har varit relativt lugn flickorna har sovit lunch lilleman har för omväxlingsskull sovit han med och jag har duschat, druckit kaffe och små myst för mig sj tillsammans med gubben min. Men nu är det dags att köra igång här igen, köra igång en maskin tvätt, plocka i ordning i lillemans rum och så ska vi strax äta lite pannkakor & idag ska cassandra få vispa grädden :) Hon och Anelia ska med min syster sen och kolla på hennes dotters julspel, det kommer dem tycka om. Bara synd att det inte är vitt på backen än, kommer väl efter jul istället. Men ingen julkänsla bara för det :( aja der rer sig allt blir vad man gör det till och jag ska fan göra allt för o få fram julkänslan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela