jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Jul på lördag

Publicerad 2011-12-20 11:12:23 i Allmänt

herregud nu är man redan vid juletider, käns inte som det för fem öre...och inte ns har man kommit halvvägs med allt som behöver göras :S ajaj det hinns med, känns bara lite tråkigt att julen på något sett har blivit väldigt splittrad de senaste åren..det är inte alls desamma längre och det e klart nu är vi alla syskon vuxna och det blir egna traditioner när man har familj osv. men i år ska vi faktiskt hem till min mor o far på julafton en stund. Det blir på hemmaplan först med mysig julfrukost tillsammans och öppna julklappar sedan kring ett halv två ska vi hem dit och spendera eftermiddagen där. Ska bli roligt att se hur det har blivit hemma hos dem med då mkt har gjorts om, jag jag vet dåligt att inte varit där mera när det är ca600 meter emellan oss men det har ju sina orsaker också, mamma skiftar i arbetstider vi har varit mkt förkylda osv. Trodde härom morgonen att det var min tur då jag vakna och var täppt men peppar peppar så var det bara tillfälligt. Idag blir det inte så mkt, ska greja här på hemma plan för det mesta och så ska jag evetuellt inhandla de sista julklapparna, och så självklart umgås/mysa med barnen :)
Dags att försöka sätta lite fart här nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela