jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

hm....

Publicerad 2011-12-04 08:44:25 i Allmänt

Ja undra vad man ska hitta på idag då. Känner mig helt nollställd faktikst. Helgen blev inte som tänkt för fem öre. det skedde lite saker som gjorde att all min lust till att gå ut o dansa som jag skulle gjort försvann helt o hållet. Knde dragit ut med syrran med men det, nej..helt meningslöst när det inte finns någon som helst lust. Karl min var lite besviken över det hela med och jag känner mig jätte taskig mot honom. Han hade åkt och handlat på mig massa nytt smink och allt möjligt för att jag skulle få de kul och så bara sket sig allt. men jag känner mig sj, finns det ingen som helst lust blir bara kvällen skit och då spenderar jag hellre den med familjen och myser än att dra ut och så blir det pannkaka av de hela. Igår var det ju våran 6 års dag med igentligen men karln insisterade på att jag skulle dra ut och när det inte blev av tänkte jag att vi kan ju då mysa ovh götta oss istället men det gick åt helvete de med. Kort skrivet, hela helgen har varit CRAP!!!!! skönt att den snart är över. Tur att jag har mina kultingar, de piggar alltid upp trots att de kan driva en väldigt nära klippan ibland :P hehe
jaja ta lite kaffe och ladda om se om man piggnar till snart, var länge sedan jag grät mig sj t sömns. de blev verkligen pricken över i ett igår. jag som inte varit ute på över fyra år.  se om de hinner gå ett år till innan nästa chans kommer.....ajaj jag e så slut vet knappt vad jag babblar om. Nu börjar lilleman vakna här med, mamma plikten kallar.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela