jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

...........

Publicerad 2011-12-17 10:32:12 i Allmänt

Vet inte riktigt vad jag kommit in i för period men känns som att dagarna kommer alldeles för fort, annars e det jag som inte kan komma t ro om kvällarna tillräckligt fort. Hittills har det inte varit mkt jag jort då  jag gjorde klart i princip allt igår kväll, första maskinen tvätt e snart klar och så har man bara lite småplock att ta tag i annars e det lugnt och tur är väl på ett sätt det då båda flickorna, även lilla anelia har börjar komma in e en trotsig period plus att han garanterat har ont  i magen då vi är illa tvungna att ge henne vanlig kost inför blodprover/undersökning. Hoppas bara att dagarna fram tills dess går fort allts, känner mig så elak som förstör magen på henne, usch. Men måste få glutendiagnosen fastställd så måste man ju försöka bita ihop, åd hon får rätt kost på dagis o allt sen.
i övrigt e det väl skapligt, saknar faktiskt tranås denna års tid då det inte finns en enda lite snöflinga på backen här som vanlligt. Jag som längtat efter att få ta ut barnen till pulkabacken komma in tända lite ljus mysa och dricka varm choklad o.s.v. Allt det går ju självklart fortfarande att göra förutom att åka pulka då. När det inte finns någon snö känns det som att julen kan kvitta. det blir ingen mys stämning för fem öre.
Nehe nu måste jag rusa för nu börjar lillkillen vråla igen här och cassandra stumpan tjatar.

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela