jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

inte min dag verkar det som...

Publicerad 2010-12-18 13:36:51 i Allmänt

inte just nu iaf... känslorna för vissa saker hoppar & far åt alla håll och kanter. Jag känner en viss saknad samtidgt men ändå inte, om ni kan förstå vad jag menar. Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, blåser halv storm ute. Vi får helt enkelt ta det som de kommer idag. Bara synd att jag för tillfället är lite ur spel, känner mig så arg då det av någon anledning är så att mig ska det tydligen inte funka att vara vän med, om den andra inte har barn själv för då funkar det galant och det tar sin tid innan man kan ses eller ibland höras till och med. Och i vissa lägen verkar det som att "folk" utan att nämna namn, ska bara vända det mot mig hela tiden, du hör inte av du gör inte ditt eller datt....ursäkta mig för att jag råkar ha två fina underbara barn då och inte längre kan bara säga visst, slänga på mig jacka, köra fötterna i skorna ta min väska och säga nu drar vi. Det funkar inte så helt enkelt. Ångrar så innerligt att jag inte yttar mig alla ggr tyvärr och det skulle jag verkligen ha gjort nu sist. Men det erkar som att denna "vänskaps" relation till folk bara kommer igen och igen med andra nya man träffar eller de gamla man har. Ibland då kan man undra är man så "grotesk" att umgås med eller helt enkelt bara tråkig då man nu har barn, iaf för vissa som ibland inte verkade kunna "fly" härifrån fortare än de gjorde...aja strunt samma om det just nu. Har bara en sådan dag då det far omkring lite väl mkt i skallen. ska lägga mig nu o slappa på soffan den lilla ministunden som är kvar tills prinssesorna  vaknar :) I love my family so much!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela